מוסכים מספרים

סיפורי ההצלחה הם פרי עבודתנו, לקוחות מספרים:

 

חנוך פרנסיס מנכ"ל מרכז שירות ארצי BMW:

 

כמרכז שירות מהגדולים בישראל ובמזרח התיכון אשר מפעיל את מערך השירות הגדול בארץ לרכבי  BMW
ומהווה את מרכז השירות הארצי למותג זה, היינו  צריכים למצוא מערכת אשר תענה על הדרישות
המחמירות של היצרן מגרמניה ולהעניק את הרמת השירות הגבוהה ביותר הנדרשת למותג יוקרה.


עם הפעלת המרכז הבנו שחסר לנו משהו מהותי לניהול העסק במערך השירות והתפעול. בחנו מספר תוכנות בשוק ומצאנו אותן דומות אחת לשנייה, כאשר אף אחת לא נותנת לנו פתרון ברמה איכותית וגבוהה לה אנו נדרשים לתפעול המרכז בעידן המודרני .


בחרנו בתוכנת שרביט הקסם ולאחר כשבוע שהתוכנה הותקנה במרכזנו וקיבלנו ייעוץ והכוונה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בה נתקלנו ממנכ"ל החברה הבנו שהשימוש בתוכנה זו עונה על כל הצרכים שלנו וגם כאשר נתקלנו בצורך להתאמות כאלו ואחרות, קיבלנו מענה מקצועי, חיובי תוך הבנה יוצאת דופן של יולו  את ענף המוסכים.


התוכנה מכילה מודולים טכנולוגיים מתקדמים אשר מאפשרים לכל מערך התפעול והשירות שלנו ולנו כמנהלים לקבל תמונת מצב מיידית לגבי הקורה בכל לקוח ובכל רכב ורכב הנמצא במרכז .

כמו כן מהווה התוכנה את מנהל הבקרה הטוב ביותר שיכולנו לגייס רק שהפעם מדובר בתוכנה ולא באדם .

כאשר שואלים את אנשי הצוות שלנו מה הם אומרים על התוכנה
התשובה של כולם: "איך עבדנו בלי זה עד היום ???".

 

 

 

ארי לימור מנכ"ל "שילובים מוטורס" Mazda Ford:

 

מאז שהייתי ילד הסתובבתי במוסכים. עבדתי, ראיתי, אבל בעיקר תמכתי באבא שלי שחייו סבבו סביב המוסך. זה היה רק לפני כמה שנים שנכנסתי לתחום המוסכים אחרי כמה עבודות בתחום הניהול והשירות.   שהתחלתי להיכנס דאגו להראות לי כמה המוסך מתקדם, מודרני ומשוכלל.

 

אני חייב להגיד שלא באמת התרשמתי. אולי הכלים נהיו יותר מתוחכמים, אולי המוסכים יותר נקיים אבל נוהלי העבודה במוסכים לא השתנו מאז שהייתי ילד. שמעתי מנהל עבודה שצורח "איפה הרכב", שמעתי מנהל שירות שלא יודע לענות ללקוח מה מצב הרכב שלו אחרי כמה שעות שהרכב נמצא במוסך. ראיתי לקוחות שלא יודעים מתי הם צריכים לבוא לטיפול, כי אין מי שיזכיר להם, נתקלתי במתאמות השירות שמתייקות חשבוניות ישנות ושאם לקוח צריך חשבונית ישנה. ברמת השליטה והניהול המוסך התנהל בדרך אגב ללא אפשרות לשליטה, להוצאת דוחות ניהול ומעקב אחרי הדברים הפשוטים כמו שיחת טלפון. המוסך היה מהגדולים ומהמתקדמים בארץ, אבל ממש לא מתקדם טכנולוגית.

 

איך להגיד את זה בצורה יפה, פתאום הגיע "שרביט הקסם". שהתלנו את שרביט הקסם, לקח לי כמה ימים בלבד והתחלתי להבין שהנה, זה מה שחיפשתי תוכנת שרביט הקסם הציעה בעצם את כל הדברים שמוסך שירות מודרני חייב שיהיה לו. החל ממעקב אחרי מצב הרכב, עד לניהול תיק לקוח בצורה מקצועית שמאפשרת מעקב של מנהל המקום, הצעות מחיר ממוחשבות שמשאירות את הלקוח המום לטכנולוגיה, שיחות טלפון מוקלטות, סידור של נוהלי עבודה בצורה כזו שלא מאפשרת עבודה אחרת אלא כזו שעובדת סביב סדר והכוונה. תוכנת שרביט הקסם הביאה את המודרניזציה לתחום המוסכים, אין לי ספק.

 

כיום ששואלים אותי עם אנחנו מוסך מודרני אני יכול בשקט להגיד שאנחנו מרכז שירות מתקדם טכנולוגית עם שירות טכנולוגי שמשאיר אותנו כמה צעדים קדימה מכל המתחרים שלנו.